Martes, 07 Junio 2016 15:12

Universidad de Castilla La Mancha. Toledo (España)

Tipo de convenio: específico de intercambio.

Destinatarios del acuerdo: estudiantes de segundo, tercer y cuarto tramo de nuestra carrera.
En su primera cláusula dice: "Este convenio específico pretende promover el intercambio de estudiantes del área de conocimiento de las Ciencias del Deporte en ambas instituciones en el nivel de grado, con un número total de 2 movilidades y una duración de 5 meses.
Cláusula tercera: "los estudiantes de intercambio deben haber completado al menos un año de estudio continuados en la institución de origen antes del semestre de intercambio."
Cláusula quinta: "...por la UCLM será coordinador el Prof. Dr. Daniel Juárez Santos García y por el ISEF 1, la Lic. Mercedes Semhan

Información: Lic. Mercedes Semhan. www.uclm.es y buscar Facultad de Ciencias del Deporte.

Gonzalo Menéndez. Profesor Nacional de Educación Física. Egresado de esta casa en el año 1997.

Trabajando en el area de sistemas desde el año 1998.

Si necesitas comunicarte webmaster@romerobrest.edu.ar

;)

Sitio Web: www.romerobrest.edu.ar

206 comentarios

• Enlace al Comentario HenryCow Sábado, 31 Marzo 2018 13:16 publicado por HenryCow

Hello! [url=http://lasix365.party/]order lasix[/url] good web site http://lasix365.party

• Enlace al Comentario Guestpaync Sábado, 24 Marzo 2018 10:36 publicado por Guestpaync

guest test post
    bbcode
    html
    http://guesttesttststs.com/ simple

• Enlace al Comentario GuestJoync Sábado, 17 Marzo 2018 09:50 publicado por GuestJoync

And it??™s valuable to steroid users as increased estrogen levels can bind to the mammary tissue and lead to gynecomastia. It is usually taken once a day with plenty of water on an empty stomach (at least 1 hour before or 2 hours after a meal). Although not clinically relevant, altered elongation factor has also been demonstrated in Gram-negative bacteria which have MICs much higher than wild type strains ( 72) and in Salmonella typhimurium? this has been shown to result from mutations in the fusA gene ( 37). The metabolism of Flutamide can be decreased when combined with Diltiazem. The Myotrophic and Androgenic Effects of 17-Ethyl-19-nortestosterone and Related Compounds". The risk or severity of adverse effects can be increased when Meloxicam is combined with Seratrodast.

• Enlace al Comentario GuestJoync Sábado, 17 Marzo 2018 05:58 publicado por GuestJoync

Always take the medicine at a fixed time in the morning. PubMed Citation (54 year old woman found dead in whom postmortem analysis indicated metaxalone overdose; liver reported as being normal). These combinations should be avoided. Padwal R, Li SK, Lau DC (2004). Keep your medicine in a safe place where children cannot reach it. Silvers D, Kipnes M, Broadstone V, Patterson D, Quigley EM, McCallum R, Leidy NK, Farup C, Liu Y, Joslyn A (1998).

• Enlace al Comentario GuestJoync Sábado, 17 Marzo 2018 02:57 publicado por GuestJoync

The metabolism of Ranitidine can be decreased when combined with Lorcaserin. Shortly following the Pliva decision, the FDA proposed a rule change that would allow generics manufacturers to update the label if the originating drug had been withdrawn from the market for reasons other than safety. HUT stands for Hemoglobin Units on Tyrosine Basis and measures the hydrolysis of proteins into peptides and amino acids. These values are similar to those obtained previously in adults. Fichas t?©cnicas del Centro de Informaci??n online de Medicamentos de la AEMPS ??“ CIMA de datos en Internet]. Use Tradox as directed by your doctor.